Socialinė atsakomybė

Socialinė atsakomybė mums – ne vien skambūs žodžiai. Mes labai rimtai žiūrime į socialinę atsakomybę ir dedame visas pastangas, kad pagrindiniai jos principai taptų mūsų verslo kasdienybe.

K
Kalvasta

Dėmesys saugiai ir sveikai darbo aplinkai

„Kalvasta“ statybos projektuose visi privalo laikytis griežtų darbo saugos taisyklių. Mums tai svarbu, nes norime, kad darbuotojai kiekvieną dieną sugrįžtų į namus sveiki ir saugūs, o mūsų klientai gyventų namuose, dirbtų biuruose, gamyklose, kuriuos statant buvo išvengta nelaimingų atsitikimų. Esame įsitikinę, kad sveika ir saugi aplinka statybų aikštelėje lemia atliekamų darbų kokybę. Todėl siekiame, kad mūsų statomų pastatų sienos gertų tik teigiamas emocijas.

Kalvasta Steel

Dėmesys žmogui

„Kalvasta“ sėkmė priklauso nuo joje dirbančių žmonių. Būtent todėl stengiamės pritraukti, ugdyti ir išlaikyti geriausiuosius. Mūsų personalo strategijoje didžiausias dėmesys skiriamas tvarių darbo vietų kūrimui ir nuolatinio profesinio tobulėjimo užtikrinimui visuose lygmenyse.

Bendrovė siekia, nuolat tobulindama darbuotojų motyvacijos sistemą, savo sėkme dalytis su visais darbuotojais ir kiekvienam užtikrinti sveiką ir saugią darbo aplinką.

Mums gyvybiškai svarbios Visuotinėje žmogaus teisių deklaracijoje ir kituose tarptautiniuose teisės aktuose įtvirtintos pamatinės žmogaus teisės. Šios teisės universalios ir neatimamos. Todėl atviri ir nuoseklūs santykiai su darbuotojais, pagarba žmogui ir jo orumui yra pagrindiniai, svarbiausi „Kalvasta“ personalo strategijos principai. Mes netoleruojame diskriminacijos ir skatiname įvairovę.

Kalvasta Staff

Dėmesys verslo etikai

„Kalvasta“ visiems darbuotojams suteikia lygias galimybes. Tai – pamatinė mūsų bendrovės vertybė. Verslą vykdome sąžiningai ir atvirai. Netoleruojame ir smerkiame korupcijos apraiškas, nepilnamečių išnaudojimą darbe, kyšininkavimą ar kitus konkurenciją ribojančius veiksnius.

Kalvasta darbininkai statybų aikštelėje

Dėmesys produktams

Mūsų reputacija yra didžiausias mūsų turtas, todėl saugome ją teikdami aukštos kokybės paslaugas ir kurdami aukštos kokybės produktus. Kad galėtume tai daryti ir toliau, visų pirma turime tiksliai žinoti savo klientų poreikius, lūkesčius ir į juos reaguoti. Tam būtinas glaudus bendravimas, gebėjimas įsiklausyti ir suprasti.

Kitas žingsnis – atsakomybė už kokybę, kurią galime užtikrinti tik nuolat tobulėdami ir gerindami savo verslo vadybos sistemą. Ne mažiau svarbu tai, kad mūsų darbuotojai turi aiškias atsakomybių ribas, bendrovė nuosekliai laikosi savo strategijos, turi aiškias darbo taisykles ir procedūras, o vadovai aktyviai dalyvauja visuose bendrovės verslo procesuose.

Daugiau

Mūsų Etikos kodeksas
Skaityti daugiau
Mūsų vertybės
Skaityti daugiau