Verslo atsakomybė

Mes tikime, kad verslo santykiai turi būti grindžiami pagarba ir abipuse nauda. Todėl stengiamės suprasti savo klientų, verslo partnerių ir kitų interesų grupių poreikius, elgiamės sąžiningai, atsakingai ir teisingai. Iš mūsų tikimasi, kad darbai būtų atliekami kokybiškai, laiku ir neviršijant biudžeto. Mes visada stengiamės dirbti geriau, nei tikimasi.

K
Kalvasta

Atsakingi ir sąžiningi

Svarbiausias „Kalvasta“ prioritetas – laimingas ir patenkintas klientas. Todėl mes siekiame kuo anksčiau – dar pradiniuose projekto etapuose – užmegzti atsakingus, kokybiškus ir profesionalius santykius su klientais. Stengiamės kiek galima atidžiau išanalizuoti jų poreikius, suprasti lūkesčius ir pažadame tik tuomet, kai esame tikri, kad pažadus tesėsime. Tai vienintelis kelias, siekiant kurti pasitikėjimą ir ilgalaikius santykius su klientais. Tai taip pat vienintelis būdas ištesėti duotus pažadus: sutartą kokybę už sutartą kainą sutartu laiku.

Dar vienas svarbus mūsų prioritetas – subalansuoti, atsakingi santykiai su tiekėjais ir subrangovais. Suprantame, kad tarpusavio pasitikėjimas, profesionalūs ir efektyvūs santykiai su verslo partneriais teikia didelę naudą visoms susijusioms šalims ir sukuria daugybę galimybių. Mes siekiame dirbti tik su tais verslo partneriais, kurie savo veikloje vadovaujasi tomis pačiomis vertybės ir kurių verslo kultūra yra artima mūsų verslo kultūrai.

Hill Group gamykla Klaipėdoje

Korupcija, kyšininkavimas ir konkurenciją ribojantys veiksmai iškreipia rinką ir varžo ekonomiką, socialinį ir demokratinį vystymąsi. „Kalvasta“ įsipareigoja netoleruoti tokios praktikos.

Korupcija, kyšininkavimas ir neteisėti mokėjimai „Kalvasta“ įmonėse yra draudžiami. Tokie atvejai reikštų bekompromisį darbuotojo pašalinimą iš kompanijos, o apie incidentą, esant reikalui, būtų informuojamos teisėsaugos institucijos.

Daugiau

Mūsų Etikos kodeksas
Skaityti daugiau
Socialinė atsakomybė
Skaityti daugiau